Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Sundahl, Dan |
---|---|
Titel | A Conceptual and Generative Rhetoric for the Business Student. |
Quelle | In: Technical Writing Teacher, 6 (1979) 2, S.61-65 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Business Education; Expository Writing; Higher Education; Paragraph Composition; Rhetoric; Teaching Methods; Writing (Composition); Writing Skills Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Wirtschaftserziehung; Wirtschaftspädagogik; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Rhetorik; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Schreibübung; Writing skill; Schreibfertigkeit |
Abstract | Argues that generative rhetoric can lead technical writing students to produce more effective and better developed business reports. (TJ) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |