Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJohnson, Kenneth R.
TitelTeaching Mainstream American English: Similarities and Differences with Speakers of Ebonics and Speakers of Foreign Languages.
QuelleIn: Journal of Black Studies, 9 (1979) 4, S.411-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Black Dialects; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Language Instruction; North American English; Opinions; Teacher Education; Teaching Methods; TENL
AbstractIn this article, pedagogical problems in adapting second language teaching techniques for teaching standard English to speakers of Ebonics are discussed. Suggestions for improving teacher training programs are made. (Author/MC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: