Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGarman, E. Thomas
TitelThe Cognitive Consumer Education Knowledge of Prospective Teachers: A National Assessment.
QuelleIn: Journal of Consumer Affairs, 13 (1979) 1, S.54-63Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Objectives; Consumer Education; Educational Assessment; High School Students; Program Evaluation; Secondary Education; Student Attitudes; Surveys; Teacher Education
AbstractDiscusses a survey to determine cognitive consumer education knowledge among prospective secondary social studies teachers. Findings indicated that prospective teachers did not generally possess a high level of cognitive understanding and that teachers who had completed a consumer education course scored higher than those who had not. Journal availability: see SO 507 310. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: