Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOrtiz, Flora Ida
TitelBilingual Education Program Practices and Their Effect upon Students' Performance and Self-Identity.
QuelleIn: Aztlan--International Journal of Chicano Studies Research, 8 (1977), S.157-74Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Bilingual Education; Bilingual Teacher Aides; Educational Practices; Elementary Education; Ethnicity; Mexican Americans; Program Effectiveness; Self Concept
AbstractIn most bilingual education programs, the traditional course instruction, is conducted by the classroom teacher in English and later presented by the instructional aide in Spanish to the Chicano student. This implementation process and differentiated instructional modes may have severe consequences for the Chicano students' performance and development. (NQ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: