Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLevine, Morris
TitelAccountability: A Search for a Solution.
QuelleIn: Clearing House, 52 (1979) 6, S.257-62Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Ability Grouping; Accountability; Class Size; Disadvantaged Schools; Elementary Education; Instructional Improvement; Program Descriptions; Reading Consultants; Reading Failure; Remedial Programs; Remedial Reading; Teacher Education; Teacher Effectiveness; New York (New York)
AbstractAccountability based on reading scores will only demoralize teachers who are trying hard in disadvantaged schools. A better response to reading failure would include improved teacher training and placement, ability grouping, reduced class size, adequate specialist support, and kindergarten reading. PS 209 in Queens utilizes several of these elements. (SJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: