Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGoodson, Martin L.; Okey, James R.
TitelThe Effects of Diagnostic Tests and Help Sessions on College Science Achievement.
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 8 (1978) 2, S.89-90Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement; College Students; Criterion Referenced Tests; Diagnostic Tests; Educational Research; Higher Education; Laboratory Experiments; Physical Sciences; Remedial Instruction; Science Education
AbstractInvestigates the effectiveness of different elements of diagnosis and prescription incorporated into help sessions for college science students. Results show that following laboratory classes with help sessions that are based on the results of diagnostic tests can alter achievement significantly, whether help sessions are directed by teacher or student. (HM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: