Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTaeuber, Karl E.
TitelHousing, Schools, and Incremental Segregative Effects.
QuelleIn: Annals of the American Academy of Political and Social Science, 441 (1979), S.157-67Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBoard of Education Policy; Court Litigation; Elementary Secondary Education; Racial Discrimination; Racial Segregation; Residential Patterns; School Segregation; Supreme Court Litigation; Wisconsin (Milwaukee)
AbstractThis case study illustrates that the Supreme Court's effort to construe school cases narrowly should fail, and that policy-makers, whether they are concerned with housing, schools, or other domains, should cultivate a broad perspective on the unity of the nation's racial problems. Available from The American Academy of Political and Social Science, 3937 Chestnut Street, Philadelphia, Pennsylvania 19104. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: