Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStewart, David W.
TitelInterest Group Roles in the development and Passage of the Mondale Lifelong Learning Legislation.
QuelleIn: Adult Education, 28 (1978) 4, S.264-75Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Adult Programs; Agency Cooperation; Coordination; Federal Legislation; Group Activities; Group Dynamics; Lifelong Learning; Politics; Success
AbstractDiscusses the genesis and formulation of the bill which became the Lifelong Learning Act. Examines cooperative efforts and political activities of supporters (Minnesota Learning Society, Coalition of Adult Education Organizations, and other interest groups) who helped get the bill passed. President Carter has asked Congress for $5 million to implement the act. (CSS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: