Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHowe, Christine Z.
TitelA Responsive Evaluation of a Graduate Seminar.
Quelle4 (1978) 1, S.19-23Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCourse Evaluation; Evaluation Methods; Formative Evaluation; Graduate Students; Higher Education; Participant Satisfaction; Seminars; Student Attitudes; Student Evaluation of Teacher Performance; Summative Evaluation
AbstractA course evaluation plan, which utilized midsemester questionnaires and personal interviews, and was based on Stake's responsive approach to evaluation, was implemented during a doctoral seminar. The validity of the plan is attributed to its focus on portrayals and narratives rather than preordinate objectives, experimental controls, or criterion measures. (Author/JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: