Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAllen, Vernon L.; Atkinson, Michael L.
TitelEncoding of Nonverbal Behavior by High-Achieving and Low-Achieving Children
Quelle(1978)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Comprehension; Difficulty Level; Informal Assessment; Intermediate Grades; Nonverbal Communication; Observation; Sex Differences; Student Behavior; Student Evaluation
AbstractAdults viewed silent videotapes of high- and low-achieving children and estimated the level of understanding revealed by each child. Observers accurately differentiated between understanding and not understanding in spontaneous and deliberate conditions. In the spontaneous conditions, high achievers were perceived as understanding more than low achievers, in easy and difficult lessons. (Author/JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: