Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrophy, Jere E.
TitelPrecision Teaching in the High School Classroom: A Commentary
Quelle(1978)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComparative Analysis; Conventional Instruction; Cost Effectiveness; Low Achievement; Motivation Techniques; Precision Teaching; Secondary Education; Teacher Effectiveness
AbstractIn a review of Breuning's study of conventional vs. precision teaching (TM 503 458), Brophy praises the research design used. However, the interpretation and reporting of Breuning's data are questioned. The effects of instructional method have been confused with the effects of incentive manipulation. The practicality and ethical justification are also criticized. (GDC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: