Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStark, Joan S.; Morstain, Barry R.
TitelEducational Orientations of Faculty in Liberal Arts Colleges: An Analysis of Disciplinary Differences
Quelle(1978)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; Comparative Analysis; Educational Philosophy; Goal Orientation; Higher Education; Intellectual Disciplines; Liberal Arts; Small Colleges; Teacher Attitudes; Teacher Characteristics
AbstractDisciplinary groups of faculty in small liberal arts colleges hold significantly different perspectives on teaching-learning goals and approaches for achieving them. The pattern of differences identified seems more complex than attitudinal dichotomies previously advanced by researchers studying faculty views across diverse types of institutions. (Author/LBH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: