Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAirasian, Peter W.; und weitere
TitelProportion and Direction of Teacher Rating Changes of Pupils' Progress Attributable to Standardized Test Information
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement Rating; Achievement Tests; Attitude Change; Foreign Countries; Primary Education; Standardized Tests; Student Evaluation; Student Teacher Relationship; Teacher Attitudes; Test Results; Ireland
AbstractForty-seven Irish teachers rated their second-grade pupil's class positions in mathematics and reading in the Fall, just before administration of the Drumcondra Achievement Test Series, and re-rated all 1,566 pupils in May. In 10 percent of the cases, teachers raised their ratings after learning the test scores. (Author/CP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: