Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHammerly, Hector
TitelThe Teaching of "Ser/Estar" by a Cognitive Audiolingual Approach
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Students; Deduction; Higher Education; Induction; Language Instruction; Language Usage; Linguistic Performance; Second Language Learning; Teaching Methods
AbstractAn experiment was conducted to test the hypothesis that students who can verbalize the rules governing such structures as the "ser/estar" dichotomy will be superior in the correct use of the structures. Ss were 50 English-speaking students of first-semester college Spanish. The hypothesis was confirmed. (RM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: