Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJaus, Harold H.
TitelActivity-Oriented Science: Is It Really That Good?
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAttitudes; Educational Research; Elementary Education; Elementary School Science; Elementary School Students; Instruction; Science Activities; Science Education; Student Attitudes; Student Participation
AbstractReports that a study by the author indicates that activity-oriented science significantly improved children's attitudes towards science and school. 154 second, third, and fourth grade students from a lower socioeconomic school were administered questionnaires before and after implementation of activity-oriented science materials. Analysis of data by grade is discussed. (CS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: