Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGillham, B. A.
TitelThe Reluctant Beneficiaries: The Teacher and the Public Examination System
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCurriculum; Educational History; Educational Research; Teacher Behavior; Teacher Role; Test Results; Tests
AbstractReviews research which suggests a long standing and continued reluctance by teachers to utilize freedoms available within the public examination system and examines the case of the "Special Syllabus" option, a provision originally designed to increase the involvement of school-teachers in the work of public examination assessment. (Author/RK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: