Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJaffe, Zachary; Winchester, Amiee
TitelTeacher Voice Drives Improvement in Baltimore
QuelleIn: Learning Professional, 44 (2023) 2, S.26-29 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2476-194X
SchlagwörterEducational Change; Models; Teacher Behavior; Transformational Leadership; Teacher Role; Reading Skills; Writing Skills; Middle School Students; High School Students; Maryland
AbstractIn this article, the authors discuss the Baltimore Secondary Literacy Improvement Community, a teacher fellowship with two goals: (1) to develop pedagogy that supports the reading and writing skills of middle and high school students; and (2) to develop teachers' skills and habits in continuous improvement--behaviors that empower them to drive their own professional learning. When creating the fellowship, the authors aimed to build a structure that would embody the principles of high-quality professional learning. In particular, they focused on creating a collaborative approach to ongoing learning that elevated teachers' expertise and voice. (ERIC).
AnmerkungenLearning Forward. 504 South Locust Street, Oxford, OH 45056. Tel: 800-727-7288; Fax: 513-523-0638; e-mail: office@learningforward.org; Web site: https://learningforward.org/the-learning-professional/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Learning Professional" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: