Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLeger, Andrew B.; McRae, Karalyn E.; Murphy, Michael P. A.
TitelA Committee to Manage Innovative Learning Spaces: Balancing Committee Size, Cross-Campus Representation, and Decision-Making Power
QuelleIn: Journal of Learning Spaces, 12 (2023) 1, S.115-120 (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterActive Learning; Classrooms; Committees; Innovation; Foreign Countries; Facilities Management; Decision Making; Universities; Canada
AbstractThe growth in active learning classrooms represents a major shift in the pedagogy and built environment of higher education. While a robust literature exists to discuss the development, use, and evaluation of these innovative learning spaces, the practical considerations of managing innovative learning spaces has not received the same level of attention. This article describes the management model at Queen's University, outlining key workflow considerations: committee size, cross-campus representation, and decision-making power. The conclusion sets out future research opportunities related to the institutional dynamics of innovative learning space management. (As Provided).
AnmerkungenUniversity Libraries, University of North Carolina at Greensboro. PO Box 26170, Greensboro, NC 27402. Tel: 336-334-5880; Fax: 336-334-5399; e-mail: erhelp@uncg.edu; Web site: http://libjournal.uncg.edu/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: