Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enZoder-Martell, Kimberly A.; Floress, Margaret T.; Skriba, Heather A.; Taber, Traci A.
TitelClassroom Management Systems to Address Student Disruptive Behavior
QuelleIn: Intervention in School and Clinic, 58 (2023) 5, S.361-370 (10 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Zoder-Martell, Kimberly A.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1053-4512
DOI10.1177/10534512221114397
SchlagwörterClassroom Techniques; Student Behavior; Behavior Problems; Intervention; Positive Behavior Supports; Behavior Modification; Games; Contingency Management; Student Motivation; Time on Task; Learner Engagement; Elementary Secondary Education
AbstractClassroom management systems (CMS) are class-wide strategies that teachers use to keep students on task, attentive, and academically engaged. This review provides teachers an overview of eight effective and socially valid CMSs that are aligned with school-wide positive behavior interventions and supports (SWPBIS). The goal is to provide teachers with a guide whereby they can easily implement any of these CMSs in their classrooms. Figures are provided to describe the training procedures, implementation steps, materials needed, data collection, progress monitoring, treatment integrity, variations to the original procedures, and existing supportive research. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications and Hammill Institute on Disabilities. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: https://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Intervention in School and Clinic" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: