Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKuzhabekova, Aliya
TitelGender Differences in International Faculty Experiences during COVID-19 in Kazakhstan
QuelleIn: European Education, 54 (2022) 1-2, S.21-35 (15 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Kuzhabekova, Aliya)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1056-4934
DOI10.1080/10564934.2022.2138767
SchlagwörterForeign Countries; Foreign Nationals; College Faculty; Gender Differences; Teaching Experience; COVID-19; Pandemics; Teacher Characteristics; Kazakhstan
AbstractThe study explores the experiences of international faculty at an international university in Kazakhstan during COVID-19 pandemic. Using data from 25 qualitative interviews of women and men employed as faculty at the university the study explores the challenges and opportunities experienced by the faculty during the pandemic, how the experiences were shaped by the unique context of the non-Western highly internationalized residential campus university, as well as how the experiences were different for the faculty members of different genders, marital and parental status. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "European Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: