Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcMahon, Molly; Pileggi-Proud, Theresa
TitelCultivating the Talent of Educators for Learning and Belonging
QuelleIn: Journal of Catholic Education, 25 (2022) 2, Artikel 11 (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterTalent Development; Hispanic Americans; Minority Group Teachers; Catholic Schools; Catholic Educators; Teacher Student Relationship; Educational Environment; Student School Relationship; Inclusion; Culturally Relevant Education; Teaching Methods; Social Emotional Learning; Equal Education; Trauma; Faculty Development; Leadership Training; Language Usage; Child Development
AbstractAs schools endeavor to implement the recommendations of "Cultivating Talent: A National Study Examining Pathways to Increase the Presence of Hispanic Teachers and Leaders in Catholic Schools" ("Cultivating Talent"), this education in practice article presents research-informed recommendations that can be implemented immediately by Catholic schools in order to strengthen student teacher relationships and create a positive school climate that increases all students' learning and sense of belonging. (As Provided).
AnmerkungenUniversity of Notre Dame. 4110 Jenkins Nanovic Bldg, Notre Dame, IN 46556. Tel: 574-631-1861; e-mail: JCE@nd.edu; Web site: http://digitalcommons.lmu.edu/ce
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: