Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCollyer, Edward
Titel"I Don't Mind a Bit of Poetry": A Reflection on Teaching Unseen Poetry
QuelleIn: English in Education, 56 (2022) 4, S.388-400 (13 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Collyer, Edward)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0425-0494
DOI10.1080/04250494.2022.2112399
SchlagwörterPoetry; Grade 11; Teaching Methods; High School Students; English Instruction; Writing Skills; Writing (Composition); Perspective Taking; Foreign Countries; United Kingdom (England)
AbstractThis paper reflects on the teaching of the unseen poetry element of the English Literature GCSE in 2022. It explores the author's reflections on the successes and limitations of using a less structured approach with a single Year 11 class, concluding that the pedagogies outlined were more successful than previous iterations in terms of pupil engagement and preparation for high-stakes assessment. However, the approach could have been improved with even less structure early in the unit. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "English in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: