Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDraper, Ellary A.
TitelWorking Together: Peer Interactions to Support Students with Disabilities in the Music Classroom
QuelleIn: Journal of General Music Education, 36 (2023) 2, S.38-41 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Draper, Ellary A.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
DOI10.1177/27527646221134042
SchlagwörterPeer Teaching; Tutoring; Music Education; Music Teachers; Learning Activities; Educational Strategies; Students with Disabilities; Cooperation
AbstractThere are many models for structuring peer interactions in the music classroom. From peer mentoring to peer tutoring, to other structured interaction models that have emerged from other areas of education, music teachers have many options when considering how to include structured peer interaction activities. This article describes the various models of structured peer interaction activities that can be used in music classrooms and provides strategies for implementing these activities in ways that support students with disabilities. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: https://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: