Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDe Sawal, Danielle M.; Peck, Adam; Rosch, David M.
TitelDefining and Addressing Professional Burnout in Campus Activities
QuelleIn: Journal of Campus Activities Practice and Scholarship, 4 (2022) 2, S.5-13 (9 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBurnout; Student Personnel Services; Fatigue (Biology); Self Efficacy; Career Pathways; Employee Attitudes; Stress Variables; Negative Attitudes; Promotion (Occupational); Job Training
AbstractProfessional burnout is a growing concern in campus activities units. We have collected several anecdotal reflections from student affairs professionals, which we share to illustrate how the dimensions of exhaustion, cynicism, and a lack of self-efficacy can show up in our daily work. We will provide suggestions reexamining organization structures and professional practices to combat feelings of burnout and establish new and innovative career pathways for campus activities professionals. (As Provided).
AnmerkungenNational Association of Campus Activities. 13 Harbison Way, Columbia, SC 29212. Tel: 803-732-6222; e-mail: education@naca.org; Web site: https://www.naca.org/JCAPS/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: