Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLorenz, James; und weitere
TitelA Comparison of Student Achievement in Single-Occupational and Multi-Occupational Metals Programs in Trade and Industrial Education
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Tests; Comparative Analysis; Curriculum Design; Educational Research; Metal Working; Occupational Clusters; Secondary Education; Specialization; Student Evaluation; Trade and Industrial Education
AbstractStudents in a multi-occupational (cluster) metals program scored higher on tests covering three metals areas than students in single-occupational programs, suggesting that, at the secondary level, general rather than special instruction in metal trades has considerable value as far as pencil and paper tests of cognitive outcomes can reveal. (Author/AJ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: