Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enArellano, Lucy, Jr.; Cuellar, Marcela G.; Gonzalez, Amber M.
TitelAccountable to Whom? Reimagining Hispanic Serving Institutions' Financial Models
QuelleIn: New Directions for Higher Education, (2022) 198, S.87-99 (13 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Arellano, Lucy, Jr.)
ORCID (Gonzalez, Amber M.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0271-0560
DOI10.1002/he.20441
SchlagwörterAccountability; Educational Finance; Hispanic American Students; Minority Serving Institutions; Budgeting; Student Empowerment; Models; Higher Education
AbstractThis chapter invites higher education to reimagine accountability within a backdrop of budgeting and financing as it relates to Hispanic Serving Institutions (HSIs). The authors call for more transparency in their pursuit of Latinx-specific funding and the implementation of race-evasive spending. Examples of how institutions, students, and funders have a role are presented toward the empowerment and liberation of Latinx students. (As Provided).
AnmerkungenWiley. Available from: John Wiley & Sons, Inc. 111 River Street, Hoboken, NJ 07030. Tel: 800-835-6770; e-mail: cs-journals@wiley.com; Web site: https://www.wiley.com/en-us
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "New Directions for Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: