Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBoulden, Rawn; Hommer, Catherine; Sokoto, Kalo
TitelAn Initial Investigation of Factors That Influenced Student Experiences throughout the COVID-19 Pandemic
QuelleIn: Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas, 95 (2022) 2, S.97-109 (13 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Boulden, Rawn)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0009-8655
DOI10.1080/00098655.2022.2038536
SchlagwörterGraduate Students; Masters Programs; Counselor Training; Student Experience; COVID-19; Pandemics; Stress Variables; Academic Support Services; Social Support Groups; Reflection; Student Attitudes
AbstractIn response to the critical gap in the literature, the research team conducted a phenomenological study of first-semester counseling master's students' experiences amid the COVID-19 global pandemic. The following themes emerged: academic supports, external supports, meaning-making, academic stressors, and external stressors. Implications for counselor education programs are explored, along with limitations and areas for future research. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: