Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSublett, Cameron
TitelThe Access-Equity Dualism of Online Learning in Community Colleges
QuelleIn: New Directions for Community Colleges, (2022) 198, S.25-36 (12 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Sublett, Cameron)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0194-3081
DOI10.1002/cc.20508
SchlagwörterEqual Education; Access to Education; Community Colleges; Online Courses; Communities of Practice; Decision Making; Academic Achievement; Achievement Gap
AbstractThe COVID-19 pandemic led to an unprecedented adoption of online learning in community colleges. On one hand, online learning increases access and offers students flexibility and convenience. On the other hand, existing research illustrates online courses increase achievement and equity gaps. Hence, this article contends that online learning in community colleges, as practiced, represents an access-equity dualism which the author argues is an extension of the contradictory college paradigm. In addition to detailing the access-equity dualism of community college online learning, the goal of the article is to inform decision making among community college stakeholders interested in building the next generation of accessible and equitable community college online courses and programs. (As Provided).
AnmerkungenWiley. Available from: John Wiley & Sons, Inc. 111 River Street, Hoboken, NJ 07030. Tel: 800-835-6770; e-mail: cs-journals@wiley.com; Web site: https://www.wiley.com/en-us
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "New Directions for Community Colleges" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: