Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAkarsu, Murat; Kizilaslan, Aydin; Simsek, Onder
TitelAn Inclusive Tactile Based STEM Activity for Students with Visual Impairment: An Electromagnet Design
QuelleIn: Science Activities: Projects and Curriculum Ideas in STEM Classrooms, 58 (2022) 4, S.183-200 (18 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Akarsu, Murat)
ORCID (Simsek, Onder)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-8121
SchlagwörterStudents with Disabilities; Visual Impairments; Energy; Magnets; STEM Education; Hands on Science; Manipulative Materials; Blindness; Braille; Access to Education; Elementary Secondary Education
AbstractRegardless of the cost and long preparation time, tactile materials are increasingly being used in science and mathematics education for students with visual impairment. In this study, a hands-on tactile activity related to making magnets using a STEM educational approach for students with visual impairment are introduced. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Science Activities: Projects and Curriculum Ideas in STEM Classrooms" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: