Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPorosoff, Lauren
TitelAddressing the Suffering Underneath
QuelleIn: Educational Leadership, 79 (2021) 2, S.62-67 (6 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1784
SchlagwörterStudent Behavior; Behavior Problems; Responses; Altruism; Caring; Discipline; Student Needs; Coping; Behavior Modification
AbstractWhen students misbehave, understanding the problem behind their actions can make all the difference in the effectiveness of teacher response. Teachers and students sometimes view the same behaviors differently. When students break school rules, teachers consider the behavior a problem. But for the student, that behavior is often a solution to some other problem. This article discusses: (1) responses to misbehavior; (2) compassionate responding; (3) compassion as a choice; (4) new ways to look at misbehavior; and (5) self-compassionate discipline. (As Provided).
AnmerkungenASCD. 1703 North Beauregard Street, Alexandria, VA 22311-1714. Tel: 800-933-2723; Tel: 703-578-9600; Fax: 703-575-5400; Web site: http://www.ascd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: