Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAli, R.; Lepeshev, D.; Kulambayeva, K.; Dossanova, S.; Kukubayeva, A.; Ivankova, N.
TitelUpdating the Content of Education through the Integration of Seven Modules
QuelleIn: Journal of Educational Psychology - Propositos y Representaciones, 9 (2021), (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Ali, R.)
ORCID (Lepeshev, D.)
ORCID (Kulambayeva, K.)
ORCID (Dossanova, S.)
ORCID (Kukubayeva, A.)
ORCID (Ivankova, N.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2307-7999
SchlagwörterForeign Countries; Educational Improvement; Integrated Curriculum; Secondary School Curriculum; Teaching Methods; Critical Thinking; Student Evaluation; Formative Evaluation; Computer Uses in Education; Developmentally Appropriate Practices; Academically Gifted; Student Leadership; Kazakhstan
AbstractThe article is devoted to the analysis of modern trends in the field of updating the content of school education of the Republic of Kazakhstan. The introduction of seven educational modules in the content of education will improve the quality of Kazakhstan's education. Finding ways to integrate the seven modules of education makes the study relevant. The author describes the educational modules and their impact on the content of education, focusing on ways to integrate seven modules in a single lesson, changing the content of education under the influence of educational modules. (As Provided).
AnmerkungenUniversidad San Ignacio de Loyola S.A. Avenue La Fontana 550, Urbanizacion San Cesar de La Molina, Lima 12, Peru. Tel: 511-317-1000, Ext. 3139; e-mail: propositosyrepresentaciones@usil.edu.pe; Web site: http://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Educational Psychology - Propositos y Representaciones" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: