Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSavitz-Romer, Mandy; Rowan-Kenyon, Heather T.
TitelNoncognitive Skills, College Success, and Career Readiness: What Matters and to Whom?
QuelleIn: About Campus, 25 (2020) 1, S.4-13 (10 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Savitz-Romer, Mandy)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1086-4822
DOI10.1177/1086482220906161
SchlagwörterCareer Readiness; 21st Century Skills; Employer Attitudes; Job Skills; Higher Education; Administrator Attitudes; Skill Development; Success; College Role; Employers; Academic Achievement; Academic Persistence; College Students
AbstractIn this article, the authors consider whether the noncognitive skills typically associated with college and career success are equally valued by university officials and employers. Using a taxonomy that represents the range of noncognitive skills that appear in both higher education and employment scholarship, they present research funded by the Bill & Melinda Gates Foundation that examines how each sector prioritizes and takes responsibility for teaching those noncognitive skills associated with college and work success. (ERIC).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "About Campus" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: