Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKing-Sears, Margaret E.; Jenkins, Melissa C.
TitelActive Instruction for Co-Teachers in a Support Role
QuelleIn: Intervention in School and Clinic, 55 (2020) 5, S.301-306 (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (King-Sears, Margaret E.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1053-4512
DOI10.1177/1053451219881729
SchlagwörterTeam Teaching; Teacher Role; Special Education Teachers; Teacher Collaboration; Regular and Special Education Relationship; Teaching Models; Evidence Based Practice; Learner Engagement; Students with Disabilities; Scaffolding (Teaching Technique); Group Instruction; Student Reaction; Cues
AbstractOne-teach/one-assist and one-teach/one-observe are the two most widely used co-teaching models. Special educators often take on the support role when these models are used. At times, co-teachers in the support role may be unclear about how to implement active instructional practices that engage students and improve student outcomes. In this article, opportunities to respond and contingent support are described as two research-based practices that can be implemented by co-teachers in the support role. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications and Hammill Institute on Disabilities. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Intervention in School and Clinic" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: