Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMontgomery, Bette
TitelTeaching Communicative Actions
QuelleIn: Journal of Family and Consumer Sciences, 112 (2020) 1, S.51-53 (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1082-1651
DOI10.14307/JFCS112.1.51
SchlagwörterHome Economics Education; Experiential Learning; Undergraduate Students; Communication Strategies; College Instruction; Learning Experience
AbstractCommunication is the foundation of professional relationships and collaborative teams within family and consumer sciences (FCS) (Mitstifer, 2014). These relationships and collaborative work may be facilitated through communicative actions. Educational structure is needed to intentionally focus on communicative actions in undergraduate coursework. The purposes of this paper, therefore, are to briefly explain communicative actions, examine Kolb's model of experiential learning as a way to structure teaching and learning, and to share undergraduate student experiences in learning about communicative actions. (As Provided).
AnmerkungenAmerican Association of Family and Consumer Sciences. 400 North Columbus Street Suite 202, Alexandria, VA 22314. Tel: 800-424-8080; Tel: 703-706-4600; Fax: 703-706-4663; e-mail: bookstore@aafcs.org; Web site: http://www.aafcs.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Family and Consumer Sciences" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: