Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inChoudhury, Sabina
TitelA Rediscovery of Voice: The Story of Self through a Qualitative Lens
QuelleIn: LEARNing Landscapes, 11 (2018) 2, S.77-91 (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1913-5688
SchlagwörterDoctoral Programs; Graduate Students; Researchers; Student Research; Identification (Psychology); Research Methodology; Story Telling; Self Concept; Inquiry; Art Activities; Theater Arts
AbstractThe following article tells the story of how a qualitative research methods PhD course and the creation of a researcher portfolio helped to answer the sometimes elusive question of, "Who am I as a researcher?" and ultimately led to a rediscovery of voice. This story describes how using various modes of inquiry set the groundwork for my rediscovery of voice. This is my story. This is my story about voice. This is my story about how this PhD course provided the starting point to discover who I was as a researcher, and, more importantly, allowed me to reclaim my lost voice. (As Provided).
AnmerkungenLEARN (Leading English Education and Resource Network). 2030 Dagenais Blvd West, 2nd Floor, Laval Quebec H7L 5W2 Canada. Web site: https://learninglandscapes.ca/index.php/learnland
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "LEARNing Landscapes" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: