Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDobbs-Oates, Jennifer
TitelInternships and Work-Based Learning: Strategies for Enhancing Key Relationships
QuelleIn: Journal of Family and Consumer Sciences, 111 (2019) 4, S.62-65 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1082-1651
SchlagwörterInternship Programs; Work Experience Programs; Educational Strategies; Educational Quality; Family Life Education; Consumer Education; Mentors; Coaching (Performance); Teacher Student Relationship; Supervisors; Educational Benefits
AbstractInternships and other work-based learning experiences provide significant learning and professional development opportunities for students at both high school and college levels. Work-based learning has been shown to have positive effects on retention and graduation rates as well as career development and motivation (Davis & Snyder, 2009). Employers report valuing internship experiences highly when filling entry-level positions, and surveys indicate that students find internships to be valuable and satisfying experiences (Brooks & Simpson, 2014). (As Provided).
AnmerkungenAmerican Association of Family and Consumer Sciences. 400 North Columbus Street Suite 202, Alexandria, VA 22314. Tel: 800-424-8080; Tel: 703-706-4600; Fax: 703-706-4663; e-mail: bookstore@aafcs.org; Web site: http://www.aafcs.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Family and Consumer Sciences" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: