Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWise, Mark; Pandolpho, Beth
TitelAvoiding the Siren Calls
QuelleIn: Educational Leadership, 77 (2019) 1, S.22-29 (3 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1784
SchlagwörterBeginning Teachers; Teacher Administrator Relationship; Educational Strategies; Instructional Effectiveness; Efficiency
AbstractFamiliar and deceptively efficient instructional strategies can be tempting to new teachers who must keep students productively engaged in structured, yet flexible, learning environments. Under the pressure of new responsibilities, novice teachers who are trying to cover the curriculum and manage a classroom of students often end up duplicating the strategies they remember from their student teaching experience, professional development workshops, or their own school days without a sophisticated understanding of how, when, and why to most effectively use them. This article helps education leaders guide new teachers so they don't fall victim to the allure of the Siren calls of efficient, yet sometimes ineffective, instructional strategies. (As Provided).
AnmerkungenASCD. 1703 North Beauregard Street, Alexandria, VA 22311-1714. Tel: 800-933-2723; Tel: 703-578-9600; Fax: 703-575-5400; Web site: http://www.ascd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: