Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMarshall, Bethan; Gibbons, Simon
TitelAssessing English: A Comparison between Canada and England's Assessment Procedures
QuelleIn: Education Sciences, 8 (2018), Artikel 211 (14 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Gibbons, Simon)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2227-7102
SchlagwörterForeign Countries; Language Tests; Summative Evaluation; Formative Evaluation; Secondary School Teachers; High School Students; English Teachers; Student Evaluation; Comparative Analysis; Evaluation Methods; Canada; United Kingdom (England)
AbstractEnglish as a subject used to be assessed using course-based or portfolio assessments but now it is increasingly examined through terminal tests. Canada is an exception to this rule. This paper compares the way English is assessed in England and Canada and looks to the ways in which the kind of assessment undertaken affects the practices of English teachers both in the teaching of summative and formative assessment. (As Provided).
AnmerkungenMDPI AG. Klybeckstrasse 64, 4057 Basel, Switzerland. Tel: e-mail: indexing@mdpi.com; Web site: http://www.mdpi.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Education Sciences" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: