Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBurk, Cheryl; Dees, Lori; Kalbaugh, Laura
TitelImbalanced Researcher-Practitioner Relationships: Biasing the Data
QuelleIn: Journal of Developmental Education, 41 (2018) 2, S.12-17 (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0894-3907
SchlagwörterCommunity Colleges; College Faculty; Educational Research; Partnerships in Education; Educational Researchers; Teacher Researchers; Evidence Based Practice; Research Methodology; College Readiness; Barriers; Time; Writing Assignments; Reading; Essays; Scoring; Developmental Studies Programs; North Carolina (Raleigh)
AbstractAs part of the Community College Research Center's (CCRC) Analysis of Statewide Developmental Education Reform Learning Assessment Study, Wake Technical Community College's partner team believes the recommendation and implications in the CCRC's Developmental Reading and English Assessment in a Researcher-Practitioner Partnership. Working Paper No. 85 (Perin, Raufman, & Kalamkarian, 2015) are biased as a direct result of an imbalanced researcher-practitioner partnership. In this first-hand account, we provide insight into how valuable a mutually respectful researcher-practitioner partnership is to the design of research methodologies and subsequently the authenticity of a study's data. (As Provided).
AnmerkungenNational Center for Developmental Education. Appalachian State University, P.O. Box 32098, Boone, NC 28608-2098. Tel: 828-262-3057; Fax: 828-262-7183; Web site: http://ncde.appstate.edu/publications
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Developmental Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: