Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSimmons, Danny J.
TitelA Delicate Balance: Can Educational Innovation and "Teaching the Basics" Coexist?
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavioral Objectives; Competency Based Education; Conventional Instruction; Electronic Technicians; Instructional Innovation; Teacher Effectiveness; Teaching Methods; Technical Education; Two Year Colleges
AbstractIn answer to critics of innovative teaching methods, the author cites an exemplary performance-based program in electrical technology at Beaufort County Technical Institute (North Carolina), and concludes that in certain situations non-traditional strategies may be useful and more efficient in terms of time, students trained, and manpower utilized. (Author/DC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: