Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDani, Danielle E.; Hartman, Sara L.; Helfrich, Sara R.
TitelLearning to Teach Science: Elementary Teacher Candidates Facilitate Informal STEM Events
QuelleIn: New Educator, 14 (2018) 4, S.363-380 (18 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1547-688X
DOI10.1080/1547688X.2017.1356413
SchlagwörterSTEM Education; Science Teachers; Informal Education; Hands on Science; Elementary School Teachers; Teacher Education Programs; Preservice Teachers; Experiential Learning; Prior Learning; Time; Ohio
AbstractFacilitating successful informal STEM learning experiences is essential for building knowledge and comfort with STEM content for children and teachers alike. Informal learning experiences are by nature hands-on and interdisciplinary and provide play-based, real-world, authentic learning experiences. This article describes what elementary teacher candidates learn about teaching science from facilitating a STEM event within school settings and outside regular school hours. The article also presents implications for elementary-teacher education. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "New Educator" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: