Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNolte, M. Chester
TitelHow To Survive the Supreme Court's Momentous New Strictures on School People
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBoard of Education Policy; Boards of Education; Court Litigation; Due Process; Elementary Secondary Education; Guidelines; School Law; Student Rights; Supreme Court Litigation; Suspension
AbstractSchool boards can (and, I believe, should for their own protection) encourage their administrators and teachers to be child advocates, giving the lie to the canard--often used successfully by plaintiffs--that school officials traditionally are authoritarian, arbitrary, and unilateral in their procedures. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: