Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBlau, Gary; Mittal, Neha; Schirmer, Michael; Ozkan, Bora
TitelDifferences in Business Undergraduate Perceptions by Preferred Classroom Learning Environment
QuelleIn: Journal of Education for Business, 92 (2017) 6, S.280-287 (8 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0883-2323
DOI10.1080/08832323.2017.1365679
SchlagwörterUndergraduate Students; Student Attitudes; Preferences; Business Administration Education; Comparative Analysis; Online Courses; Conventional Instruction; Blended Learning; Surveys; Academic Persistence; Outcomes of Education; Statistical Analysis; Correlation; Time to Degree
AbstractOnline education continues to grow at business schools. The authors compared undergraduate business student perceptions across three different classroom learning delivery environments: online, hybrid, and face to face. Based on the survey responses using two independent samples, the authors' analyses found that students who preferred online delivery perceived higher timely graduation and were more likely to recommend online or hybrid courses, whereas students' perceptions of persistence and institutional commitment were not related to classroom learning delivery preference. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Education for Business" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: