Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Prewitt-Freilino, Polly A.; Rush, Nathan A. |
---|---|
Titel | Data Entrepreneurship: A Necessary Mindset for Institutional Research Effectiveness |
Quelle | In: New Directions for Institutional Research, (2017) 173, S.11-23 (13 Seiten)
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0271-0579 |
DOI | 10.1002/ir.20209 |
Schlagwörter | Data; Information Utilization; Institutional Research; Partnerships in Education; Interdisciplinary Approach; Technology Uses in Education; Small Colleges; Administrators; School Effectiveness; Entrepreneurship Daten; Informationsnutzung; Institutionelle Forschung; Hochschulpartnerschaft; Fächerübergreifender Unterricht; Fächerverbindender Unterricht; Interdisziplinarität; Technology enhanced learning; Technology aided learning; Technologieunterstütztes Lernen; College; Colleges; Oberschule; Schuleffizienz; Unternehmungsgeist |
Abstract | Strong relationships with senior administrators, effective cross-campus collaboration, and efficient use of technology are central to impactful IR in small colleges. (As Provided). |
Anmerkungen | Wiley Periodicals, Inc. 350 Main Street, Malden, MA 02148. Tel: 800-835-6770; Tel: 781-388-8598; Fax: 781-388-8232; e-mail: cs-journals@wiley.com; Web site: http://www.wiley.com/WileyCDA |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2020/1/01 |