Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLucas, Matthew D.; Devlin, Katharine M.
TitelStudents with Sickle Cell Anemia Participating in Recess
QuelleIn: Journal of the American Academy of Special Education Professionals, (2011), S.29-32 (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2325-7466
SchlagwörterDiseases; Recess Breaks; Symptoms (Individual Disorders); Clinical Diagnosis; Play; Physical Activities; Disabilities; Educational Legislation; Equal Education; Federal Legislation; Child Health; Teacher Student Relationship; Inclusion; Genetic Disorders
AbstractThe participation of a student with Sickle Cell Anemia in recess can often be both challenging and rewarding for the student and teacher. This paper will address common characteristics of students with Sickle Cell Anemia and present basic solutions to improve the experience of these students in the recess setting. Initially the definition, prevalence, and symptoms of Sickle Cell Anemia will be presented. The paper will then address recommendations for children with Sickle Cell Anemia in recess. (As Provided).
AnmerkungenAmerican Academy of Special Education Professionals. 3642 East Sunnydale Drive, Chandler Heights, AZ 85142. Tel: 800-754-4421; Fax: 800-424-0371; e-mail: editor@aasep.org; Web site: http://www.aasep.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the American Academy of Special Education Professionals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: