Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMartin, Greg
TitelThe Triple-Threat Model under Pressure
QuelleIn: Independent School, 76 (2016) 1
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0145-9635
SchlagwörterBoarding Schools; Role Perception; Models; Adults; Teacher Role; Parent Role; Coaching (Performance); Educational Change; Pennsylvania
AbstractBoarding schools have always been unique environments. In addition to time in class, students and faculty share meals, athletic and artistic interests, and the tacit understanding that meaningful connections with adults carry a great deal of weight in formative years. Yet in an age of increasing specialization and parental expectation, the once- sacrosanct "triple threat" model--in which adults play the three central roles of teacher, coach, and dorm parent--is under pressure to change. In this article, the author explores the staying power of the triple-threat model at boarding schools where adults multitask as teacher, coach, and dorm parent. (ERIC).
AnmerkungenNational Association of Independent Schools. 1620 L Street NW Suite 1100, Washington, DC 20036. Tel: 800-793-6701; Tel: 202-973-9700; Fax: 202-973-9790; Web site: http://www.nais.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Independent School" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: