Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRichards, Colin
TitelA Tale of Two Interpretations: Ofsted's Expectations Reexamined
QuelleIn: FORUM: for promoting 3-19 comprehensive education, 58 (2016) 2, S.205-216 (12 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0963-8253
DOI10.15730/forum.2016.58.2.205
SchlagwörterAcademic Standards; Educational Change; Guides; Inspection; Institutional Evaluation; Evaluators; Evaluation Criteria; Expectation; Foreign Countries; Elementary Schools; Secondary Schools; Preschool Education; United Kingdom
AbstractSince September 2015 the Office for Standards in Education (Ofsted) has introduced major changes to its inspection procedures and expectations. These are embodied in its handbook for school inspection. Ofsted claims more than it can deliver; in particular it makes impossible demands on its inspectors--in terms of applying both evaluation criteria and grade descriptors. It also raises unrealistic expectations of and demands on schools. (As Provided).
AnmerkungenSymposium Books. P.O. Box 204, Didcot, Oxford, OX11 9ZQ, UK. Tel: +44-1235-818-062; Fax: +44-1235-817-275; e-mail: subscriptions@symposium-journals.co.uk; Web site: http://www.wwwords.co.uk/forum
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "FORUM: for promoting 3-19 comprehensive education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: