Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStosich, Marie C.; LeBlanc, Heidi; Kudin, Janette S.; Christofferson, Debra
TitelKey Resources for Creating Online Nutrition Education for Those Participating in Supplemental Nutrition Assistance Program Education
QuelleIn: Journal of Extension, 54 (2016) 3, (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1077-5315
SchlagwörterNutrition Instruction; Supplementary Education; Supplementary Reading Materials; Internet; Web Based Instruction; Extension Education; Information Sources; Instructional Development; Video Technology; Educational Technology; Computer Software; Data Collection; Utah
AbstractInternet-based nutrition education is becoming an important tool in serving the rural, low-income community, yet the task of creating such programming can be daunting. The authors describe the key resources used in developing an Internet-based nutrition education program for those participating in Supplemental Nutrition Assistance Program Education. Extension program providers wanting to create an online program may benefit from becoming familiar with the resources and ideas described in this article. (As Provided).
AnmerkungenExtension Journal, Inc. e-mail: joe-ed@joe.org; Web site: http://www.joe.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Extension" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: