Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHawke, William A.; Auerbach, Aaron
TitelMulti-discipline Experience: A Fresh Approach to Aid the Multi-Handicapped Child
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Attitudes; Interdisciplinary Approach; Multiple Disabilities; Personality; Personnel Needs; Rehabilitation Programs; Sexuality; Social Behavior; Teamwork
AbstractA team approach for multi-handicapped children helps prevent fragmentary therapy or duplicated or conflicting programs. Successful social control in a rehabilitation center depends on staff/client relationship, the adaptability of the child, the program, staff orientation and role, attitudes of therapist and child, and acceptance of the child's sexuality. (EA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: