Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTannen, Sandra
TitelUsing Student Engagement and Goal Setting to Achieve a Winning Classroom
QuelleIn: NADE Digest, 3 (2007) 1, S.49-53 (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLearner Engagement; Goal Orientation; College Students; Caring; College Faculty; Developmental Studies Programs; Teacher Role; Accountability; Classroom Techniques; Teaching Methods; Learning Activities; New Jersey
AbstractAccording to a study of 944 two- and four-year colleges, "caring attitude of faculty and staff" was listed as the most important factor for retaining students (Roueche, 1993). This article will explain how one teacher demonstrates genuine concern for students while demanding high standards of excellence and student accountability. This is often a balancing act which, when implemented effectively, will most certainly reap rewards. These methods are simple, easy to use, and do not require a lot of advance planning. (As Provided).
AnmerkungenNational Association for Developmental Education. 170 Kinnelon Road Suite 33, Kinnelon, NJ 07405. Tel: 877-233-9455; Fax: 973-838-7124; e-mail: office@nade.net; Web site: http://nade.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: